Doel en spelregels

Doel
Mijn doel is om uit te zoeken of het merkproduct effectief beter is als het witte product.

Spelregels
Ik vergelijk telkens een merkproduct (producten gekocht bij Colruyt) met een wit product (product van oa Aldi of Lidl).
Ik laat de producten vervolgens blind proeven aan een testpubliek.
Zij geven een scoren van 1 tot 10 op het product. Nadien worden alle scores opgeteld en wordt er een gemiddelde gemaakt.

Mensen die graag een vergelijking willen van een bepaald product, mogen mij altijd contacteren.


(Dit is een startende blog, dus mijn steekproef is redelijk klein. Dit heeft tot gevolg dat de resultaten slechts een indicatie geven van welk product het beste is.)



zaterdag 24 december 2011

Appelsientje premium sinaasappelsap vs Sinaasappelsap

Appelsientje 1 L premium sinaasappelsap (aangekocht bij Colruyt):
Prijs € 1.23
Sinaasappelsap 1 L (aangekocht bij Aldi):
Prijs € 0.69

(resultaten komen 25 december online)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten